Blogi – korvastointia | earconditioned

Earconditioned – Korvat auki -yhdistyksen blogi.

onko uusi musiikki koskaan ollut näin korvastoitua?

Earconditioned – blog of the Korvat auki Society.

has new music ever been this earconditioned?

 

Sebastian Dumitrescu: Korvat Auki Ensemble at MikroFest Helsinki 2018 1.11.2018

Janne Kivistö: Nykymusiikki-ihmettelyä 20.10.2018

Juhani VesikkalaKorvat auki ry:n historiaa 10.3.2018

Anne TeikariMistä on kyse, kun orkeseteri soittaa  –  tai ei soita  –  nykytaidemusiikkia? 23.2.2018

Janne KivistöSävellyskurssi oli Uuden Musiikin Lokakuu -festivaalilta innostava avaus 1.10.2017

Niilo TarnanenKaksitoista huomiota modernin paikantamattomuudesta 7.9.2017

Ossi Hiltunen: Johnny & 128 -konsertit Helsingissä 25.-28.8. 30.8.2017

Mikael RechardtPyramidinpurkutalkoot 28.4.2017

Niilo TarnanenKlassisen säveltäjän kritiikki 9.1.2017

Tuomas&JuhaniKorvavalo 23.11.2017

James Andean: Helsinki Memories 18.10.2017

Miika HyytiäinenMusiikkiteatteri, kokeell. (saks.) 16.9.2016

Ilkka AunuSähköistetystä kuorosta toimiva työpari 6.9.2016

Tuomas Kettunen: Chiming in on Composers’ Anvils at Sävellyspaja 2016 26.7.2016

Juhani VesikkalaOsittainen kooste Viitasaaren Musiikin aika -festivaalilta 2016 14.7.2016

Stephen WebbEnding the Autonomy of Musical Authorship 7.6.2016

Dante ThelestamKorvapuustis in Chicago 25.5.2016

Juhani Vesikkala: Four Ways in Which the Robot is Surpassing the Human Composer 11.5.2016

Lauri Supponen: A Composer’s Self-Help Manual for Inclusion 30.4.2016

Jouni Hirvelä: ISCM World Music Days -festivaalilla koettua 27.4.2016

Niilo Tarnanen: Tampere Biennale ja raotti äärirajoja 20.4.2016

Mioko Yokoyama: Composers’ networking and fandom – Japanese style 13.5.2016

Matei Gheorghiu: How Finnish Music Sounds to a Foreigner 6.4.2016